INFORMACE

1. PROVOZNÍ PODMÍNKYshrnutí důležitých provozních informací.

Petr Janečko

Nora Janečková

IČO 08241856

Plátce DPH


ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY.

Odesláním objednávky souhlasíte s našimi provozními podmínkami (právě čtete).

Před odesláním objednávky se prosím ujistěte, že máte vše co potřebujete. Po odeslání již není možné do objednávky nic přidávat, měnit, nebo upravovat.


Kontakty - napsat nám můžete:

* Zde na eshopu - chatbot Klára je vám k dispozici 24/7. (Umělá inteligence)

* Na whatsAppu - chat je přístupný na www.latkyodjanecku.cz

chat s Darinou - spojení na expedici a prodejnu - vše co se týká látek.

Dostupný kdykoliv, on line od pondělí do čtvrtka od 8 hod do 13 hod. (Lidský pracovník)

chat s Norou - administrace, vše co se týká faktur, objednávek a plateb.

Dostupný kdykoliv, on line od pondělí do čtvrtka od 9 hod do 15 hod. (Lidský pracovník)

Pokud si přejete odpověď, je nutné směřovat dotaz na správnou pracovnici.

* Na e-mail: latkyodjanecku@gmail.com - administrace a vedení eshopu. Na emaily reaguji většinou do 24 hodin v provozní dny eshopu:

Po - 9.00 až 15.00 hod
Út - 9.00 až 18.00 hod
ST - 9.00 až 18.00 hod
ČT - 9.00 až 15.00 hod
Pátek až neděle – zavřeno

* Infolinku naše firma neprovozuje.


 

Provozovna, výdejní místo eshopu:

Provozovna neslouží primárně jako prodejna, ale jako expedice eshopu. Zboží je možné nakoupit přímo na provozovně, ale doporučujeme si předem zboží vybrat na eshopu a na provozovně si už jen prohlédnout předem vytipované zboží. Na provozovně není všechno zboží vystavené a proto není možné si všechno zboží prohlédnout.

Jamnická 16, Staré město, 73801

Po - 9.00 až 15.00 hod
Út - 9.00 až 18.00 hod
ST - 9.00 až 18.00 hod
ČT - 9.00 až 15.00 hod
Pátek až neděle - zavřeno


Zboží viditelné na eshopu, ale nejde koupit

Jde o vzory které máme objednané v tiskárně. Povolený nákup bude ve chvíli, kdy budeme mít zboží fyzicky na provozovně.

Pokud vás zboží zaujalo, můžete si zapnout "hlídacího psa" - kliknete na symbol megafonu nad slovem "hlídat", vyplníte svůj email, a po naskladnění vám systém eshopu automaticky odešle upozornění že zboží je již skladem. Megafon najdete v detailu produktu.


 

Otevřená objednávka/Osobní odběr

Otevřenou objednávku a zboží na osobní odběr si u nás můžete nechat uložené maximálně 3 měsíce od data odeslání tohoto emailu!

SKLADNÉ: Po uplynutí 3 měsíců vám bude účtováno skladné ve výši 1 Kč za každý den.

Skladné bude odečteno z hodnoty objednávky až do její celkové výše. Poté objednávka propadne a není možné žádat náhradu ve zboží, ani finanční kompenzaci.

Postup na odeslání otevřené objednávky naleznete níže v textu.


 

Sloučení objednávek

Otevřená objednávka je objednávka u které si nekupujete dopravu. Objednávka NEBUDE odeslána. Bude čekat na sloučení objednávky s dopravou

Postup na odeslání otevřených objednávek:

  1. Přejdete na eshop www.latkyodjanecku.cz

  2. Do košíku si přidáte službu: ODESLAT OTEVŘENÉ OBJEDNÁVKY (najdete ji na eshopu v kategorie OSTATNÍ) -https://www.latkyodjanecku.cz/sloucit-objednavky-a-odeslat/

  3. DO POZNÁMKY NAPÍŠETE ČÍSLA VŠECH OBJEDNÁVEK! Do balíčku vám budou přidány jen čísla objednávek, které vypíšete. 

  4. V košíku si zvolíte dopravu (již NE otevřenou objednávku, ale vyberete si dopravce který si přejete balíček odeslat)

  5. Do objednávky si samozřejmě můžete, ale nemusíte, přidat i jakékoliv jiné zboží.

POZOR: K odeslání všech otevřených objednávek dojde pouze tehdy, když budou splněny obě podmínky, to je: v objednávce máte produkt/službu" odeslat otevřené objednávky" a v poznámce budou vypsané čísla objednávek


DODACÍ LHŮTA

* objednávky odesíláme do 1 až 3 pracovních dní.

Dodací lhůta na zboží začíná běžet dnem připsání platby na náš účet.


PLATEBNÍ LHŮTA

Lhůta pro platbu je 7 pracovních dní od data objednávky.

* Po 4 dnech systém AUTOMATICKY odešle výzvu k platbě, pak máte 3 dny na úhradu.

* Po 3 dnech systém AUTOMATICKY objednávku stornuje.

* Po 7 dnech objednávku již neplaťte, systém ji automaticky stornuje a zboží se vrátí do prodeje, tak ani po obnovení objednávky už nemusí být vaše zboží dostupné. Také nedojde ke spárování s objednávkou a my o vaší platbě nevíme.



PLATEBNÍ METODY

Všechny způsoby platby jsou zdarma.

Bankovním převodem, nebo QR kodem

Rychlý bankovní převod

Platba kartou

Paypal 

Google pay

Apple pay

ÚČTY:

ČESKO, měna Kč - Číslo účtu: 1665682012/3030

IBAN: CZ2430300000001665682012, BIC: AIRACZPP

 

EU, měna €

IBAN: CZ7130300000001665682039, BIC: AIRACZPP


DOPRAVA 

ČESKO - doprava:

PPL - parcel shop - výdejní místa - 80 Kč (Doprava zdarma při nákupu nad 2000 Kč)

PPL - doručení na adresu - 100 Kč (Doprava zdarma při nákupu nad 2500 Kč)

Česká pošta - Balíkovna - 80 Kč (Doprava zdarma při nákupu nad 2000 Kč)

Zásilkovna - výdejní místo - 110 Kč (Doprava zdarma při nákupu nad 2500 Kč) 

Zásilkovna - doručení na adresu - 130 Kč (Doprava zdarma při nákupu nad 2500 Kč)

POZOR - doprava zdarma je platná pouze v té chvíli, kdy je vám e-shopem nabídnuta, pokud ji v tu chvíli nevyužijete, nelze ji uplatňovat zpětně.

 

SLOVENSKO - doprava:

Zásilkovna - výdejní místo  do 5€

Zásilkovna - doručení na adresu do 7€

ZEMĚ EU - doprava:

Zásilkovna do zemí EU - doručení na adresu - do 400 Kč  (25€)


EURA A CIZÍ JAZYK

Pro Slovensko a země EU si web prosím přepněte na Eura a platbu provádějte v Eurech na Eurový účet.

Pro stránku v německém jazyce si web můžete přepnout v horní liště na pc, nebo v menu na mobilu.

Na Eura si web můžete přepnout v horní liště - pc, nebo v menu - mobil.


VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

Zboží u nás zakoupené máte právo vrátit do 14 dnů od doručení zboží bez udání důvodu. Nelze vracet  metráž kratší než 1 metr.

Nelze vracet zboží zakoupené na IČO.

Pro reklamace je stejný postup. Zboží nám prosím zašlete na níže uvedenou adresu. Po jeho přijetí vám bude neprodleně informovat o způsobu řešení reklamace.

Platbu vždy vracíme na účet, ze kterého byla platba provedena.

V případě že nejste spokojení s našimi službami, nebo chcete zboží reklamovat, kontaktujte nás na výše uvedeném emailu. Vždy prosím uvádějte číslo objednávky.

Případné spory lze také řešit mimosoudní cestou. V takovém případě můžete kontaktovat  Českou obchodní inspekci či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené  ODR platformy.

Vracení zboží  je nutné oznámit na email:

latkyodjanecku@gmail.com

 Látky od Janečků

Jamnická 16

Frýdek Místek

73801