INFORMACE

 

Látky od Janečků

Petr Janečko

Nora Janečková

IČO 08241856

Plátce DPH


ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY

Odesláním objednávky souhlasíte s našimi provozními podmínkami (právě čtete).

Před odesláním objednávky se prosím ujistěte, že máte vše co potřebujete. Po odeslání již není možné do objednávky nic přidávat, měnit, nebo upravovat. 

Pokud však přesto potřebujete něco do objednávky přidat, udělejte si novou objednávku a požádejte o sloučení objednávek. Pokud to ještě bude možné, objednávky vám spojíme. Pokud už však je objednávka v procesu expedice, už ji není možné ani sloučit, a objednávka zůstane v systému jako otevřená objednávka.

Postup je popsán níže ve článku: Otevřená objednávka. Sloučení objednávek


Kontaktovat nás můžete:

* Zde na eshopu - chatbot Klára je vám k dispozici 24/7.

* Na Facebooku na firemní stránce Látky a oděvy od Janečků

* Na e-mail: latkyodjanecku@gmail.com

* Na infolince: +420 604 650 860
Provozní doba infolinky:
Po - 13.00 až 16.00 hod
Ut - 13.00 až 14.00 hod
ST - 13.00 až 16.00 hod
ČT - 13.00 až 14.00 hod

* Infolinka slouží pro poskytování informací a jako poradna. Poradíme vám způsob jak vaší situaci řešit, případně kde najdete informace které potřebujete. Na infolince není možné řešit problémy, změny, ani hledat v systému eshopu.

* Požadavek na informace, problémy nebo změny, řešíme v emailu, kdy je potřeba nám vždy napsat číslo objednávky a popsat problém, nebo požadavek. 

* Na emaily odpovídáme do jednoho pracovního dne (pondělí až čtvrtek).

Naše firma nemá žádný rychlý kontakt kde je možné řešit vaše akutní požadavky, protože náš obor podnikání - tedy prodej látek - nepovažujeme za oblast, kde dojde ke škodám, když se problém nebude řešit okamžitě. Pouze situace, kdy si do objednávky potřebujete něco přidat. Ale vzhledem k tomu, že do odeslané objednávky nic přidávat, ani ji upravovat není možné, není ani nutný rychlý kontakt.


Provozovna, výdejní místo eshopu:

Jamnická 16, Staré město, 73801

Po - 8.00 až 17.00 hod
Út - 8.00 až 15.00 hod
ST - 8.00 až 17.00 hod
ČT - 8.00 až 15.00 hod
Pátek až neděle - zavřeno


Zboží viditelné na eshopu, ale nejde koupit

Jde o vzory které máme objednané v tiskárně. Povolený nákup bude ve chvíli, kdy budeme mít zboží fyzicky na provozovně.

Pokud vás zboží zaujalo, můžete si zapnout "hlídacího psa" - kliknete na symbol megafonu  nad slovem "hlídat", vyplníte svůj email, a po naskladnění vám systém eshopu automaticky odešle upozornění že zboží je již skladem. Megafon najdete v detailu produktu.


Otevřená objednávka. Sloučení objednávek

Před odesláním objednávky se prosím ujistěte, že máte vše co potřebujete. Po odeslání již není možné do objednávky nic přidávat, měnit, nebo upravovat. 

Pokud však přesto potřebujete něco do objednávky přidat, udělejte si novou objednávku a požádejte o sloučení  objednávek. Pokud to ještě bude možné, objednávky vám spojíme. Pokud už však je objednávka v procesu expedice, už ji není možné ani sloučit, a objednávka zůstane v systému jako otevřená objednávka. 

Otevřená objednávka: je to objednávka u které si nekupujete dopravu. Objednávka NEBUDE odeslána. Bude čekat na sloučení objednávky s dopravou

Postup na sloučení objednávek:

  1. Uděláte si objednávku.
  2. Do objednávky si přidáte službu: Sloučit objednávky a odeslat -  https://www.latkyodjanecku.cz/sloucit-objednavky-a-odeslat/
  3. Tuto službu si vybíráte s dopravou, nebo bez, podle toho zda máte koupenou dopravu v jiné objednávce, nebo ne.
  4. DO POZNÁMKY JE NUTNÉ VYPSAT ČÍSLA VŠECH OBJEDNÁVEK! Do balíčku vám budou přidány jen čísla objednávek, které vypíšete. 

Pokud objednávka NEBUDE tuto službu obsahovat, ke sloučení NEDOJDE. Bohužel systém poznámky v objednávce píše tak malé, že je expedice přehlédne, proto je NUTNÉ dát expedici vědět přidáním této služby, která je pro expedici jasným pokynem.

Děkujeme za pochopení a respektování pokynů. Jsou důležité pro usnadnění naší práce, ale hlavně pro eliminaci chyb na expedici. 


 DODACÍ LHŮTA 

* objednávka z předprodeje bude odeslána  PO NASKLADNĚNÍ. Podrobné info najdete na konci této stránky

* objednávka skladem bude odeslána do 1 až 3 pracovních dní.

Dodací lhůta  na zboží začíná běžet dnem připsání platby na náš účet.


PLATEBNÍ LHŮTA

Lhůta pro platbu je 7 pracovních dní od data objednávky.

* Po 4 dnech systém odešle výzvu k platbě, pak máte 3 dny na úhradu.

* Po 3 dnech systém objednávku automaticky stornuje.

 * Pokud si objednávku přejete stornovat, můžete, ale nemusíte nám napsat na email. Systém objednávku po sedmi dnech stornuje sám.

* Po 7 dnech objednávku již neplaťte, systém ji automaticky stornuje a zboží se vrátí do prodeje, tak ani po obnovení objednávky už nemusí být vaše zboží dostupné. Také nedojde ke spárování s objednávkou a my o vaší platbě nevíme.


PLATEBNÍ METODY 

Všechny způsoby platby jsou zdarma.

Bankovním převodem, nebo QR kodem 

Rychlý bankovní převod 

Platba kartou

Paypal 

Google pay

Apple pay

ÚČTY:

ČESKO, měna Kč - Číslo účtu: 1665682012/3030

IBAN: CZ2430300000001665682012, BIC: AIRACZPP
 
EU, měna €

IBAN: CZ7130300000001665682039, BIC: AIRACZPP


DOPRAVA 

možnosti dopravy a jejich ceny se mohou měnit v závislosti na akcích dopravců. Konečná částka je v košíku, ale je vždy stejná, nebo menší než zde v informacích.

ČESKO - doprava:

Zásilkovna - výdejní místo  do 90 Kč

Zásilkovna - doručení na adresu  do 110 Kč

Česká pošta - Balíkovna  do 90 Kč

PPL - parcel shop  do 100 Kč

PPL - doručení na adresu do  120 Kč

SLOVENSKO - doprava:

Zásilkovna - výdejní místo  do 5€

Zásilkovna - doručení na adresu do 7€

ZEMĚ EU - doprava:

Zásilkovna do zemí EU - doručení na adresu - do 400 Kč  (25€)


EURA A CIZÍ JAZYK

Pro Slovensko a země EU si web prosím přepněte na Eura a platbu provádějte v Eurech na Eurový účet.

Pro stránku v německém jazyce si web můžete přepnout v horní liště na pc, nebo v menu na mobilu.

Na Eura si web můžete přepnout v horní liště - pc, nebo v menu - mobil.


DODACÍ LHŮTA NA ZBOŽÍ Z PŘEDPRODEJE.

Toto zboží je označeno v názvu "EXPEDICE OD... a očekávaný termín naskladnění. Pod od cenou je text: "čekáme na doručení", nebo "objednáno".

Ty to nové vzory nabízíme v rámci PŘEDPRODEJE za sníženou cenu, a je zvýšené riziko že dojde ke zpoždění o 1 až 4 týdny oproti PŘEDPOKLÁDANÉMU termínu expedice, který uvádíme v názvu produktu. Důvodů proč se role opozdí je několik, zde vám uvádíme ty nejčastější:

- Tiskárna námi objednaný vzor zapomene dát do tisku úplně a do tisku jde teprve po naší urgenci.

- V tiskárně mají problém (technický, lidský, přepravní) pro který dojde ke zpoždění.

- Role dostaneme včas, ale zjistíme že je na roli vada tisku, nebo vada materiálu, a pak máme skladem místo např 40 metrů, jen 15 metrů.

- Naše role skončí u jiného zákazníka, takže fyzicky role dostaneme, ale teprve po vybalení zjistíme, že vzor není náš. Pak záleží jak rychle se dohledá u koho naše role skončily a jak rychle je onen zákazník pošle zpět.

* Na zpoždění nijak neupozorňujeme, protože sami nevíme, kdy zboží dorazí. Můžeme to jen odhadnout z odpovědi od dodavatele. Ale jak v Turecku, tak v Polsku se moc s termíny netrápí a když se na doručené dotazujeme, většinou nám odpoví: každým dnem budeme odesílat, nebo: je na cestě (klidně nám to řeknou i když už cestuje 14 dní). Můžete se případně dotázat na email a my vám sdělíme náš nejlepší odhad.

* Objednávka je odeslaná vždy AŽ PO NASKLADNĚNÍ VŠECH POLOŽEK V OBJEDNÁVCE. Proto vřele doporučujeme nedávat do jedné objednávky zboží z předprodeje a zboží skladem, aby se vám případně neprodlužoval zbytečně i termín u zboží které máme skladem.

*  Za tyto případné komplikace se omlouváme, ale jsou to situace, které nemáme možnost nijak ovlivnit, nebo eliminovat, aby se nestávaly.

NÁKUPEM ZBOŽÍ Z PŘEDPRODEJE NA SEBE BERETE TOTO RIZIKO ZPOŽDĚNÍ, PŘÍPADNĚ, ŽE ZBOŽÍ NAKONEC NEDOSTANETE VŮBEC A VRÁTÍME VÁM PENÍZE.

Pokud s tímto rizikem nesouhlasíte, nakupujte pouze zboží které již máme fyzicky skladem a je označeno pod cenou zeleným slovem "SKLADEM"

Pokud vás zboží zaujalo, ale chcete počkat až na naskladnění, můžete si zapnout "hlídacího psa" - kliknete na symbol megafonu  nad slovem "hlídat", vyplníte svůj email, a po naskladnění vám systém eshopu automaticky odešle upozornění že zboží je již skladem. Megafon najdete v detailu produktu.


VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

Zboží u nás zakoupené máte právo vrátit do 14 dnů od doručení zboží bez udání důvodu. Nelze vracet  metráž kratší než 1 metr.

Nelze vracet zboží zakoupené na IČO.

Pro reklamace je stejný postup. Zboží nám prosím zašlete na níže uvedenou adresu. Po jeho přijetí vám bude neprodleně informovat o způsobu řešení reklamace.

Platbu vždy vracíme na účet, ze kterého byla platba provedena.

V případě že nejste spokojení s našimi službami, nebo chcete zboží reklamovat, kontaktujte nás na výše uvedeném emailu. Vždy prosím uvádějte číslo objednávky.

Případné spory lze také řešit mimosoudní cestou. V takovém případě můžete kontaktovat  Českou obchodní inspekci či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené  ODR platformy.

Vracení zboží  je nutné oznámit na email:

latkyodjanecku@gmail.com

 Látky od Janečků

Jamnická 16

Frýdek Místek

73801


Poskytovatelem platební brány je společnost ComGate Payments

 https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267